Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie » OK, zamykam

Mariner830

Mariner830

8 od 150 PLN

Rezerwuj ten jacht

Tej klasy jacht to optymalne połączenie dzielności żeglugowej i komfortu. Daje wiele satysfakcji z dynamicznego i bezpiecznego pływania przy silnych wiatrach oraz nie sprawia trudności z cumowaniem w małych portach, a już zapewnia pełną wygodę nawet podczas żeglowania z ośmioosobową załogą. Optymalna propozycja dla zapalonych żeglarzy z niekoniecznie żeglarsko nastawionym towarzystwem lub rodzin z dziećmi.

Specyfikacja techniczna

rok budowy: 2009
długość/szerokość: 830 cm / maks. 300 cm
ilość koi: 8
powierzchnia żagli: 34 m2
wysokość stania (w kabinie): 190 cm
zanurzenie min.: 35 cm
ilość osób: 6 komfortowo max 8
silnik: zaburtowy Tohatsu 6 KM 

Specyfikacja nautyczna

  • grot z 2 refbantami
  • Lazy Jack
  • rolfok - sztywny sztag
  • patent do kładzenia masztu z wantami stabilizacyjnymi
  • siedziska dla sternika na półkoszach rufowych
  • miecz uchylny
  • reling
  • drabinka rufowa
  • 2 kotwice Danfortha
  • 2 pagaje oraz bosak
  • 8 kamizelek ratunkowych (małe dla dzieci-na życzenie) oraz koło ratunkowe
  • gaśnica
  • skrzynka narzędziowa
  • silnik Tohatsu 6 KM z linią paliwową

Specyfikacja turystyczna

  • lodówka elektryczna !
  • ogrzewanie gazowe `Truma`!
  • telewizor z instalacją antenową !
  • bimini !
  • extra materace do siedzenia w kokpicie !
  • woda pitna w kambuzie zaburtowa w kambuzie i WC
  • strefowe oświetlenie elektryczne
  • podświetlenie LED
  • instalacja 230 V
  • automatyczny prostownik do akumulatora
  • kabina z wc chemicznym (płyny w cenie czarteru)
  • radio MP3
  • kuchenka gazowa (pełna butla gazowa 3 kg w cenie czarteru)
  • pełne wyposażenie kambuza
  • stolik kokpitowi (składany)
  • ubezpieczenie jachtu wraz z silnikiem

 Galera– okręt o napędzie wiosłowym, często wspomaganym przez żagle. Używany był przede wszystkim na Morzu Śródziemnym od czasów starożytnych aż do XIX wieku. Do wiosłowania często wykorzystywano jeńców ,niewolników lub skazańców, zwanych galernikami.

 

Były to statki o napędzie wiosłowym i jako pierwsze zostały wykorzystane w armiach właśnie Wenecji, Genui i Amfli. . Początkowo galery posiadały dwa, trzy, cztery i więcej rzędów wioseł, ale już od XIV w. drugi rząd zanika. Jedno wiosło waży 250 kg i w takiej konfiguracji obsługuje je ok. 5-8 galerników. Choć galery posiadały wiosła, jako napęd dodatkowy stosowały żagle łacińskie. Początkowo był to jeden żagiel, od XV w. dwa. Główną bronią galer był taran (potem również tarany boczne), którego zastosowaniem było oczywiście taranowanie jednostki przeciwnej, lub złamanie jej wioseł.


W XV w. na galerach pojawiają się działa. Jako fakt warty uwagi trzeba wspomnieć, że to właśnie dla galer został opracowany nowy sposób budowy jednostek - szkieletowy, który zrobił w późniejszym czasie tak zawrotną karierę.

 

 

Data od: Data do: Cena:
2018-04-07 2018-04-28 150 PLN
2018-04-28 2018-05-03 300 PLN
2018-05-03 2018-05-30 150 PLN
2018-05-30 2018-06-03 300 PLN
2018-06-03 2018-06-30 150 PLN
2018-06-30 2018-09-01 280 PLN
2018-09-01 2018-10-27 150 PLN

Napisz do nas!

Rezerwuj ten jacht